Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-815-31615-1
Autor:Datnow, Amanda
Naslov:Tracking
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 687-691
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 691-692 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:Tracking je praksa smještanja studenata u različite programe studiranja ovisno o njihovim akademskim sposobnostima. Članak daje definiciju tog pojma, njegov povjesni razvoj, smješta ga u različite kontekste i razlikuje nekoliko vrsta te prakse, ali pročava i njegove posljedice i utjecaj na akademska postignuća i društvo. Detracking je postupak suprotan trackingu i jedan je od tema budućih socioloških istraživanja.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * tracking
UDK:316+37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9206

2
ISBN:0-815-31615-1
Autor:McLaren, Peter
Naslov:Etnography
Matična publikacija:Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 255-260
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002
Napomena:Str. 260 : Bibliografske bilješke uz tekst
Sažetak:U jednom trenutku etnografija se određivala kao područje metoda antropologa u istraživanju "egzotičnih" kultura. Danas se njome koriste sociolozi, istraživači obrazovanja, kulturalni antropolozi i ostali istraživači društvenih znanosti. Članak se bavi podrijetlom etnografije, studijama i radovima o etnografiji te kritičnom etnografijom.
Ključne riječi:sociologija * obrazovanje * etnografija
UDK:316+37+39
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9148

3
ISBN:0-415-24069-7
Autor(i):Datnow, Amanda
Naslov:Extending Educational Reform : From One School to Many / Amanda Datnow, Lea Hubbard, Hugh Mehan
Izdanje:1. izd
Impresum:London, New York : Routledge Falmer , 2002
Materijalni opis:179 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Educational Change and Development Series
Napomena:Str. 159-173: Bibliografija. - Str. 175-179: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje
UDK:37
Signatura:PE C 3595
Inventarni broj:16467
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:856

Upit: PersonalName_swish=(Datnow Amanda )

login